Személyre szabott edzésprogram

Edzésprogramunk valójában három lépcsős folyamat a 1stCLUB-ban!

Az alábbiakban megmutatjuk, melyek is ezek

Felmérés

  • Testösszetétel

    Ez közös kalandunk első állomása.
    Megnézzük, honnan indulunk, milyen testi adottságaid vannak az edzéshez, milyen megpróbáltatásokra hogyan reagál a tested.

    Mérőműszerünk segítségével pontos adatokat kapunk a testedben lévő zsír és izom arányáról, a zsír elhelyezkedéséről, illetve az optimálisnak vélt testsúlyodról.

    Testösszetétel
  • Állóképesség

    Számítógépre kötött műszereink segítségével pontosan monitorozzuk, hogy szíved a terhelés növekedésére milyen dinamikával és reakcióidővel jelez vissza. Elvégezzük oxigén felhasználásod hatékonyságának tesztelését; meghatározzuk a test által maximálisan felhasználható oxigén mennyiségét (VO2 max).

    A fenti mérésekkel az edzettségi szintedről kapunk pontos információt.

    Állóképesség
    Állóképesség
  • Erő és hajlékonyság

    Ebben a szakaszban teszteljük izmaid és ízületeid jelenlegi állapotát és terhelhetőségét. Az adatokat lejegyezzük saját, személyre szóló dossziédban, hogy a közös munkánk folyamán nyomon tudjuk követni fejlődésed.

    Az erőkifejtés növeléséhez és a hajlékonyság megőrzéséhez elengedhetetlenül szükséges az edzéseket követő nyújtás; ezzel megakadályozható az izmok rövidülése, a mozgástartomány szűkülése.

    Erő és hajlékonyság
Szeretnél részt venni ezen a professzionális mérésen?
Kérj időpontot!

Ütemterv

  • célok kitűzése

    Személyes beszélgetés alapján együtt, pontosan megfogalmazzuk a számodra legmegfelelőbb célt, mely reális, és valóban tudjuk tartani.

    Itt figyelembe vesszük a felmérés eredményeid, időbeosztásod, munkaköröd jellegét, és rengetek szubjektív dolgot is. Fontos kiemelni, hogy nem ígérünk lehetetlent. Több száz emberrel végig mentünk már ezen a kalandon, tudjuk, hogy neked mi lesz az optimális fejlődési ütem, ezért ha te is kész vagy küzdeni, a siker garantált!

    célok kitűzése
  • edzésterv összeállítása

    A célkitűzéshez vezető út apró mozdulatsorok sokaságából tevődik össze. Az edzésterv tartalmazza a felhasznált eszközöket és az eszközökön végrehajtott ismétlésszámokat.

    edzésterv összeállítása

    Az eszközök listáját úgy állítjuk számodra össze, hogy ne éld meg monoton és unalmas folyamatnak tested fejlesztését, hanem minden alkalom érdekes agyi ingereket is nyújtson.

    Tapasztalatunk szerint az edzés közbeni inspiratív környezet nagyban megnöveli a teljesítőképességet!

  • táplálkozási terv összeállítása

    A közös munkánk a célod eléréséért nem ér véget, mikor kilépsz a klub ajtaján. Itt egy kiemelten fontos szakasz történik, hiszen valójában edzés után kezd el épülni az izmod.

    táplálkozási terv összeállítása

    Ilyenkor érti meg, hogy mi történt, és hogy a legközelebbi edzésre még jobban fel kell készülnie, hogy sikeresebben vehesse fel a súlyok elleni harcot! Az izmaid főként alvás közben épülnek, azokból a tápanyagokból, amiket napközben bevittél. A közös munkánk kezdetével tested áttér a precíziós táplálkozásra. Pontosan megtervezzük, hogy mikor milyen minőségű tápanyagot kell, hogy megadj szervezetednek az optimális fejlődés érdekében. Nyugalom, nem kell koplalnod, ahogy sokan hiszik! Sőt, van egy jóhírünk, az éhségérzettel sem fogsz találkozni az első hét után!

Bihari Nóra

Jelentkezz be hozzánk

dietetikushoz

Szia,
Bihari Nóra vagyok. Én segítek abban, hogy edzés után tökéletesen táplálkozz!

Tovább


Szereretné ha összeállítanánk személyreszabott ütemtervét?
Kérj időpontot!

Training

  • edzésmódszertan betanulása

    Erre a lépésre akkor fektetünk kiemelt hangsúlyt, ha most ismerkedsz a fitness termek világával. Az alapoktól megtanítjuk a különböző gépek használatát, a helyes testtartást és az edzés alatt végrehajtott légzési gyakorlatokat.

    edzésmódszertan betanulása
  • 8 hetes program végigvitele

    Ez a leghosszabb szakasz. 8 héten keresztül küzdünk vágyaid elérése érdekében. Rengeteg kitartásra és elhivatottságra lesz szükséged a program végigviteléhez, de ne aggódj, mi végig veled leszünk. Személyi edzőink folyamatosan felügyelik a teremben végrehajtott gyakorlatsorokat, és ha úgy érzik, számodra elkél egy kis plusz segítség, állnak rendelkezésedre.

    8 hetes program végigvitele
  • update

    A 8. hét után újabb felmérés következik. A tested egy új szintre lépett, ezért az edzés és táplálkozási terv újratervezésére van szükség.

    A változások alapján további, magasabb célok kitűzésére van lehetőséged! Hová szeretnél eljutni?

    update

A személyre szabott edzésprogram

Lehetsz fiatal, idősebb, profi vagy kezdő, lány vagy fiú, a 1stCLUB -ban minden rólad szól!

Szakmai Kontroll
(edzésprogram)
1. Felmérés
Célok meghatározása
Fittségi tesztek
Teszt kiértékelés
Edzéstervezés
Étkezési terv
2. Edzésprogram
Végrehajtás
Eredmények kiértékelése
Rendszeres
edzés
nyújtás
erősítés
kardio
Szeretnél egy tökéletes edzésprogramot követni?
Kérj időpontot!

Professional training technology


A 1stCLUB egyedülálló módon használja fel edzésporgramjaihoz az 1977 óta fejlesztett orvostechnikai POLAR training eszközöket. Ezek segítenek neked, a csapatnak és a személyi edzőknek, hogy az edzés pontos, eredményes és a lehető leghatékonyabb legyen.

Sikerült dönteni? Megváltoztatod az életed és szeretnéd ezt a mi segítségünkkel?

Kérdezz bátran!
KAPCSOLATFELVÉTEL
+50% Karácsonyi Ajándékutalvány AKCIÓ! 45 napos KORLÁTLAN FITNESS havi bérlet!
+50% Karácsonyi Ajándékutalvány AKCIÓ!
Biztosan le akartsz maradni az akcióról?

Amennyiben bezárod a sávot, többé nem tudod elérni az akciót!