Csoportos funkcionális tréning

Edz csapatban, hatékonyan!

Úgy, hogy az edző végig melletted áll

Kiscsoportos edzések során az edző által irányított tréning hatékonyságát ötvözzük a közösen végzett sport örömével és motivációs hatásával. A közösségi élmény hatására a tapasztaltak szerint sokkal intenzívebb és kitartóbb edzésre készteti agyunk testünket. Ezeken az ezdéseken maximum 6 fő vesz részt, tehát a szűk létszám miatt kiemelt figyelem marad mindenkire. Edzéseinken lehetőséged van pulzusmérőt használni, hogy az edző a monitoron személyre szabottan követni tudja edzés ritmusodat, és mindig a megfelelő pulzus tartományba tereljen.

A csoportos funkcionális edzés típusai

Y Tréning

(Hevederes, saját testsúlyos edzés)

Y Tréning

Az Y tréningen heveder segítségével összetett gyakorlatokat végzünk, egyszerre több izomcsoportot dolgoztatunk, a testünket egészként kezeljük. Ez a funkcionális edzés felkészíti izomzatunkat és szervezetünket a mindennapi igénybevételre.

Funkcionális edzés előnyei:

  • javul az izomegyensúly, ízületi stabilitás
  • csökken a sérülések kialakulásának veszélye
  • javul a testtudat
  • funkcionális edzések hatására könnyebben végezzük napi feladatainkat

Kinek ajánljuk:

  • kezdőknek kondíció megszerzésére
  • törzsizmok megerősítésére
  • annak, aki változatos edzésekkel szeretné izomtónusát fokozni
Foglalj időpontot most!
FOGLALOK!

Core Training

(Has, mélyhát izom erősítés)

Core Training

Core tréning során a törzsizmok (has, hát, gerinc stabilizáló izmok) és a végtagat stabilizáló izmok fejlesztése a legfontosabb cél. A core tréningek hatására elért eredményeket a mindennapi életben is hamar élvezhetjük, hiszen az ülő munka során tapasztalható hátfájás megszűnik.

Core tréning előnyei:

  • has- és hátizomzat
  • fejleszti az egyensúlyt, stabilitást
  • javul a testtartás

Kinek ajánljuk:

  • hát- és derékfájdalommal küzdőknek
  • ülőmunkát végzőknek az izomegyensúly megtartására
Foglalj időpontot most!
FOGLALOK!

Cross Training

(Erő és állóképesség növelés)

Cross Training

Cross Training sokoldalú képességfejlesztést tesz lehetővé. Erőfejlesztés, állóképesség-fejlesztés, izomtónus fokozás, ízületi és gerincstabilizálás, egyensúly és koordinációfejlesztés történik minden egyes edzésen. Teljes testet dolgoztató edzés, magas intenzitású szakaszokkal (pl. szökdelés, négyütemű fekvőtámasz, kardió gépek, evező-ergométer) kiegészülő haladó szintű erőállóképesség fejlesztő edzés.

Cross tréning előnyei:

  • egyszerre fejlődik az állóképesség és az erő
  • változatos edzés, új kihívások

Kinek ajánljuk:

  • rendszeresen sportolóknak erőnlét, kondícionális képességek fejlesztésére
  • akit vonzanak az új kihívások
Foglalj időpontot most!
FOGLALOK!

FitGirl

(Has, comb, popsi formálás)

FitGirl

Ezt az edzéstípust kifejezetten nők számára fejlesztettük ki. Edzőink az évek során rengeteg fejlődési ígényt hallottak nőktől, a különböző testrészekre vonatkozóan. Ezen tapasztalatokat összesítve, a tendenciák megfigyelésével megalkották a FitGirl programot, mely formás testre vágyó nőknek ad megoldást.

FitGirl tréning előnyei:

  • kiemelten személyre, célcsoportra szabott
  • gyorsan látható eredmények
  • a legnőiesebb” edzésünk

Kinek ajánljuk:

  • akik szeretnék finomhangolni alakjukat, és van már valamilyen sporttal kapcsolatos előéletük, tapasztalatuk
  • olyanoknak, akiknek fontos a nőies alak
Foglalj időpontot most!
FOGLALOK!

Professional training technology


A 1stCLUB egyedülálló módon használja fel edzésporgramjaihoz az 1977 óta fejlesztett orvostechnikai POLAR training eszközöket. Ezek segítenek neked, a csapatnak és a személyi edzőknek, hogy az edzés pontos, eredményes és a lehető leghatékonyabb legyen.

Sikerült dönteni? Megváltoztatod az életed és szeretnéd ezt a mi segítségünkkel?

Kérdezz bátran!
KAPCSOLATFELVÉTEL
-50% akció FITNESS+WELLNESS napijegy CSÜTÖRTÖKÖNKÉNT különösen megéri!
-50% AKCIÓ Fitness NAPIJEGY
Biztosan le akartsz maradni az akcióról?

Amennyiben bezárod a sávot, többé nem tudod elérni az akciót!